**** انتظارحاضر ***** ENTEZAR
فرهنگي، اجتماعي، علمی,دفاع مقدس
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : داود**مهندس ساختمان**

چینی‌ها که با تولید محصولات مختلف به پایین‌ترین قیمت ممکن، بازار بسیاری از کشورهای جهان را به خاک سیاه نشانده‌اند حالا با یک سرعت باور‌نکردنی وارد عرصه ساخت و ساز ساختمان شده‌اند.

به گزارش مجله مهر، یک شرکت چینی اعلام کرده که به زودی می‌تواند یک ساختمان ۶طبقه را در مدت ۲۴ساعت بسازد  و تحویل مشتری دهد! این شرکت ساختمان‌سازی که پروژه‌هایش همه را غافلگیر کرده است برای ساخت ساختمان‌ها از قطعات پیش ساخته استفاده می‌کند. آخرین پروژه این شرکت، ساختمانی سه طبقه در منطقه هونان است که  ساخت آن در مدت ۸روز به پایان رسید. ژانگ یوآ،مدیرعامل این شرکت اما رؤیاها و طرح‌های بیشتری را در سر دارد. او می‌گوید: این روزها نیاز به ساخت‌ و سازهای سریع و ایمن با حداقل هزینه در همه جای جهان وجود دارد. به گفته ژانگ یو که بنیانگذار این شرکت ساختمان سازی است دیگر در دوره جدید روش‌های زمان‌بر ساختمان‌سازی پاسخگوی نیاز مشتری‌ها نیست.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : داود**مهندس ساختمان**

 

لوکس ترین و بزرگترین کشتی مسافرتی جهان

  مسافرت با کشتی روی اقیانوس برای برخی یادآور حادثه تایتانیک است اما برای بسیاری دیگر تجربه ای خوش از بهترین مسافرت طول عمرشان مخصوصا مسافران این کشتی

در میان کشتی‌های مسافربری جهان، کشتی «ام‌اس فریدام آف د سیز» یا «آزادی دریاها» به عنوان بزرگترین کشتی مسافربری جهان دارای شهرتی جهانگیر شده است.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید کاش حرف دل ما ذکر خوش مهدی بود قصه محفل ما صحبت یامهدی بود کاش بین همه معجزه هایت یارب جمعه ای معجزه آمدن مهدی بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس انتظار حاضر dadigood.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                    


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 211081
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1